U 25 di marzu, u sgiò Pramod, capu di l'acquistu di Uae Azabia Petroleum Company (ADNOC) è u sgiò Hossam, capu di qualità di ARCHIRODON, anu visitatu a delegazione occidentale per investigà è visità u prughjettu Adabia.
U sgiò Liang Guihua, presidente di u Gruppu CEPAI, guidò a squadra di cummerciale straneru per stende un accoltu caldu à u sgiò Pramod è u sgiò Hossam, è li hà presentatu in dettagliu a storia di sviluppu di a cumpagnia, a risoluzione di prublemi tecnichi in a produzzione. di i prudutti di machini di pitroliu è l'innuvazione di a cumpagnia è a capacità di R & D. U scopu principale di u partitu di u signore Pramod hè di pre inspeccionà l'ordine di 588 valvole di sfera (6a) implicati in u prughjettu Adabia, è di verificà a capacità di a cumpagnia in a produzzione, u cuntrollu di qualità è consegna puntuale.
Dopu avè lettu i ducumenti, visità u situ di pruduzzione, capiscenu u prucessu di cuntrollu di qualità è a cumunicazione in situ, avemu unanimu apprezzatu a forza tecnica è a scala di a fabricazione di machini di petroleum di CEPAI group.They hà dettu chì a so visita hè assai fruttìvule, chì ùn solu micca solu. cuntribuisce à u cumpletu liscia di u prughjettu Adabia, ma dinù vigorously prumove cuuperazione amichevuli è scambii trà i dui lati.In a fine, tramindui i lati spressu u so desideriu à avè scambii in-prufundità è più stabilisce una relazione cuuperazione-longu termine.
Tempu di post: 18-sep-2020