2017.30.3 Cumpagnia Omana Petroleum Services

Un caloru benvenutu à u Signore Shan da Oman per visità Cepai

U 30 di marzu di u 2017, u sgiò Shan, u direttore generale di a Cumpagnia di servizii petroliferi di u Mediu Oriente in Oman, accumpagnatu da u traduttore Wang Lin, hà visitatu in persona Cepai.

Questa hè a prima visita di u Signore Shan à Cepai. Nanzu à stu viaghju di visita, Liang Yuexing, u direttore di u cumerciu esternu di a nostra sucietà, hà visitatu a Cumpagnia di servizii di Petroliu di u Mediu Oriente è hà presentatu u sviluppu è i prudutti di Cepai à u Signore Shan. Dunque, u Signore Shan era Pienu d'aspettative per stu viaghju in Cepai.

Dopu una visita di un ghjornu, u Signore Shan hà fattu una visita seria in mente à l'attellu di pruduzzione, l'attrezzatura di ispezione, u situ di assemblea è a qualità di i vari prudutti di a cumpagnia. Hà avutu una trattativa cummerciale approfondita è dettagliata cù Liang Yuexing, u direttore di u dipartimentu di l'imprese di u cummerciu esternu di a nostra sucietà. E duie parti anu arrivatu à un consensu intenzionale di cooperazione di vendita.

Nanzu di parte, u sgiò Shan hà elogiatu a sucietà, è hà desideratu chì a sucietà diventessi più putente è di più successu, è chì a cuuperazione cù a sucietà duressi longu è gioia!

1
2

Tempu di posta: Nov-10-2020