Un caloru benvenutu à Mr. Paul Wang, Presidente di C&W International Fabricators di i Stati Uniti per visità a nostra sucietà, è dà una guida à u nostru travagliu.

U 9 ​​di marzu à 9 ore di matina, u 7 di marzu, Paul Wang, presidente di C&W International Fabricators di i Stati Uniti, accumpagnatu da Zhong Cheng, direttore di a filiale di Shanghai, sò ghjunti à u Gruppu Cepai per una visita è un'inchiesta. Liang Guihua, presidente di u gruppu Cepai, l'accumpagnò cun entusiasmu.

Dapoi u 2017, u mercatu di prudutti di macchinari petroliferi naziunali è internaziunali si hè ripresu, è a dumanda di prudutti domestichi di petroliu, valvule è accessori in i mercati esteri hè ancu aumentata, ciò chì hà ancu purtatu u Gruppu Cepai à scuntrà novi opportunità è sfide. 

L'occasione risiede in l'ordini crescenti, mentre a sfida sta in a necessità di migliorà costantemente a forza cumpleta di a cumpagnia per affrontà a domanda cambiante di u mercatu.

U presidente Wang, accumpagnatu da u persunale tecnicu, di qualità è di gestione di a produzzione di u Gruppu Cepai, hà visitatu attentamente è ispezionatu tuttu u prucessu da e materie prime à a finitura, u trattamentu termicu, l'assemblea è l'ispezione. u prucessu di produzzione per assicurà a percentuale di qualificazione 100% di i prudutti è di l'accessori.

U presidente Wang era felice è cuntentu di tuttu u prucessu di ispezione. Avia pienu fiducia in a capacità di pruduzzione è l'assicuranza di a qualità di Cepai, è hà manifestatu a so vuluntà di stabilisce un partenariatu à longu andà cun noi. Cepai serà ancu a cirina nantu à a torta cù a cunghjunta di a cumpagnia C&W!


Tempu di posta: Sep-18-2020